torsdag 28 maj 2009

you'll find something yout don't wont

att snoka runt, ta reda på saker som spelar roll, men som blir värre med ett svar.
det är jag nog bäst på.. jag har gjort det IGEN..
det känns väldigt väldigt mycket mer konstigt nu, men samtidigt.. inte bra, men lite skönt på något sätt, inte just som det blev.. men ändå lite creds till mig själv..

kom hem från hajken idag..
vill nog inte ens skriva om den, vi sammanfattar.
smärta, kall, övergiven och utan andning.


nora och ida var superduktiga, vet som inte vad jag ska lära dom härnäst?
mina gullebarn! <3

har hittat en hundis, som blir perfekt att hämta efter skolavslutningen, nu är det bara massor med övertalning kvar (eller bara och bara) men nice skulle det vara. - även fast jag realistiskt vet att det inte blir av.!

fly från verkligheten lite längre..

nu sängen, puss
kärlek.

1 kommentar:

Sandra sa...

Vad e det för vovve?? :D