onsdag 13 maj 2009

mer än bara konstig dag

vaknade upp och kände mig okej,
sjukt otagg på skolan och resterande dagen.. men ändå okey

Skolan blev det promenix med memms på idrotten och samtal som vi inte haft på länge, jag saknar att prata ut ibland, även fast det kan vara lite jobbigt så känns det som alltid skönt efteråt. eller åtminstonde lite lättare..

Träningarna gick okey, spänd på att se om det blir någon ponny!
Även fick jag använda mina kunskaper som sadelutprovare igen, det börjar nästan bli poppis!

Ni som känner mig väl kan ju läsa min pojkväns blogg..
INTE okej att hans beslut går ut över mig, men som sagt - vi är två om saken vi får allt se ;) HA

Trots att dagen har varit konstig så måste jag säga EMILY, KOJA.. STUDENTEN..
nu vafan är det bara tagga till och köra jävel..
we can do it we can do it!!

kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

KOJAAAAAAAAA

med filtar, kuddar, glass, chips och gooooooodis!