torsdag 21 maj 2009

so hard

att det ska vara så svårt att förstå att det alltid måste vara på samma sätt!
jag är inte sådär grymt irriterad, men fortfarande lite små grinig.
har sagt minst 100ggr att det måste ALLTID vara på samma sätt..
MY WAY, eller så får du fixa allting själv, det funkar inte annars. - rutiner

även lite smyg less påå det som verkade så "himla bra" visste att det inte skulle gå så enkelt.
men kanske till hösten, fuck that.. jag väntar inte så länge på ngt som är OKEJ. Det är nu det gäller, och inte seen.. och inte slumpning.. hur fan ska jag då kunna gå vidare? - drömmare

Så, där är aggrissionerna borta !

Nu till någonting annat, jag känner mig helt klart mer .... jag skulle vilja säga tillfredsställd.. men det låter bara så sexuellt.. men ni får köpa det (mitt svenska ordförråd är tomt) jag är som inte lika orolig idag, det känns liksom lite lättare.! Skönt att få slippa sova ensam för en natt, dock oroar det mig att du sover så ... oroligt.. mkt oro i det där stycket ;S
det är en vecka kvar, laddat om batterierna (i hope) och nu är det bara att kämpa sista biten.!

Studenten hägrar inte allt för långt bort, jag har ett stort arbete kvar.. jag ska ta tag i det...
Men studenten känns bra, den är nog ganska klar med kläder och liknanade, åtminstonde på dagen.. men det finns fortfarande saker som jag borde tagit tag i som jag inte hunnit (eller gjort) som måste fixas.. ska försöka styra upp imorgon är min plan! - mycket som ska hinnas med imorgon..

Tomorrow is the day !
Det känns nästan läskigt, även fast det inte är någon stor grejj, lite film och lite kort.. så känns det nästan avgörande.. ååh hjärtat mitt.. jag vill bara ditt bästa! därför jag gör såhär..

letar lite till innan jag ska stänga ner.. (vilket lär ta timmar iaf) om jag känner mig själv rätt!

kärlek.

Inga kommentarer: