torsdag 14 maj 2009

lugn och trygg

satt precis och fundera på att man ofta (åtminstone som tjej) överreagerar på det mesta.
tar saker personligt som inte alls var riktat eller menat och göra stora saker av ngt litet..

jag håller fast vad jag tidigare har sagt, och jag tänker försöka följa det så gott det går..

funderar starkt på att tatuera mig (igen) som jag nämnt tidigare i bloggen..
Det går som i vågor, och tidigare har jag som inte hittat ngt jag riktigt vill göra, men jag tror att jag har gjort det, har sett den förut och den är fortfarande som lika fin..
måste funderas, sen känns det lite sent att tatuera nu, det är ju snart sommar och grejjer, då får man ju inte sola eller sådära..

OM det blir tatuering blir det våldsolning precis innan, eftersom jag inte tänker vara blek på balen, eller täcka tatueringen HÅRT om jag absolut måste sola..jag är som ändå taggad, och jaa det är Ali som har fått mig på tatueringstankar igen..!

Jag har även glömt att berätta att min bror tävlade SM i Wushu (Kungfu) denna helg.
Där gick han hem med 1 Guld i handform - Tanglangquan (praying mantis)
och 1 Silver i Qiangshu (spjut)

Grattis broder!

Nu blir det lite skissande sen sömn, ska duscha tidigt imorgon.!

Kärlek.

Inga kommentarer: