måndag 25 maj 2009

happy face

promenaden var underbar ! solen värmde varmt och det var faktiskt riktigt avkopplande.
ska nog försöka ta mig ut varje dag så länge jag har sällskap av hästen är det ju faktiskt riktigt mysigt. <3 det blev även en bit jogging och löpning på vår tur, måste jobba upp flåset!

det känns bra i hjärtat, även fast jag kommer sakna dig enormt.
min bästa vän, mitt liv mitt hjärta mitt allt..
jag ska spendera den sista tid med dig så nära som möjligt

baby sitter förmodligen med plugg i mängd (keep up the good work) !! =)


nää jag är lite hungrig, funderar på att göra mig en fruktsallad..
kärlek.

1 kommentar:

Sandra sa...

Dom är så sjuuukt söta :D Speciellt han haha ;)
Det vet man inte förrän efter tandlossningen då brosket stelnar men vill man kan man massera ner öronen eller "tejpa" upp dom!
Jag hade velat häng men tänker bara låta dom vara så får vi se :)

Du får väl umgås lite med honom och se hur rasen är så kanske du också blir dp mamma snart ;)