tisdag 12 maj 2009

komentera mera

vi nämner inte tid plats eller person vi kallar personen för TING.

gruppövning.

Ting ställer sig bakom mig och väser i mitt öra : ska jag lyfta dig nu?
Jag dör av skratt samtidigt som Ting inser vad den precis har sagt..

Jag svarar mellan skratt attackerna : haha neeej, men du ska göra den där dirty eeckel saken !!

ibland måste små saker få vara så där fantastiskt roliga, det är sånt som gör dagarna mindre gråa och att skrattreflexen fortfarande fungerar.. hihi

hur jag lyckades sno åt mig så där mycket tid vet jag inte, men glad är jag ...
FUCK celibat !!

Sen taggar jag även JÄVEL för balen, igår var jag nästan otaggad..
idag är det bara AWESOME tankar !!
Färgning är inbokad, klippning smink och uppsättning fixat, tid för naglar är även inplanerat ;)

Sen blir det inte bättre för att jag inte kan titta mig mätt på min date ;)
Kärlek.

Inga kommentarer: