måndag 25 maj 2009

om du är ... vem är jag då?

sandra sorry men jag knäcker dig hårt idag med inlägg..
till och med blondinbella, kissie och dem ligger i lä idag ;)

kom precis på att jag börjar mitt "nya liv" imorron..
och det har ni hört på många håll tidigare..
sitter här hungirg och springer ner för att hitta mig ngt att äta precis innan jag somnar..
digestive och en, bit kladdkaka som stod framme, klar att ätas..
visst var det väl kanske inte det här längtan men det var lätt tillgänglig, kladdkakan blev faktiskt lite äcklig efter en tugga, som vanligt..

imorron blir det hårdare iaf, inge mer godis och "slask" innan balen är min plan, samt inge kaffe heller, vilket känns lite tungt faktiskt men jag har klarat mig ett tag nu.. det blir grönt te som får ersätta skiten.. mer frukt och bär är min plan, jag ska frossa!! sen med all tid jag har över tänkte jag börja promenera, långt om mina benhinnor tillåter.. känns skönt!

kärlek.

1 kommentar:

Jennifer sa...

Sv: Bara hon är fräsch så kommer hon fortsätta vara med på träningarna då och då, dock inte varje vecka.. Var som sagt på plan mark hon gick omkull så det är nog ingen större fara, tror bara hon lärt sig en läxa att det är en fördel att lyfta på benen..