söndag 24 maj 2009

kille me please

jag kom fram till att mina två senaste inlägg kanske låter lite suicidal.
och jaa, med tanke på alla nysningar, en öga som rinner.
ont i h-vette i både rygg, mage och huvud såå - PLEASE KILL ME

bilden säger ungefär hur jag ser ut när jag nyser åtminstone.


sen måste jag säga ordet suicidal väcker lite roliga återblickar.. tur min gamla vän har humor! :D

sitter och försöker bli lite kool, jaa med K..
har skaffat facebook, men som sagt fattar typ ingenting så halva världen lär ju måsta hjälpa mig!!

imorgon är det provridning av min ponny för en eventuellt köpare som är intresserad.
det känns motigt, men samtidigt spännande. jag hoppas hon faller för min stjärna.
- ursh nu blev det sådär känslosamt igen.

vad ska man säga? det är inte det lättaste jag gjort, förmodligen det svåraste, men jag måste försöka göra det bästa av situationen . och det är nog ingen som förstår precis vad jag går igenom, kanske en.. men ändå inte riktigt.

jag ska försöka att inte vara vaken för länge, jag vet att natten kommer bli konstig, men lite sömn skulle nog inte skada.

jag har en söt ponny som jag borde promenerat med oftare, det är mycket jag skulle gjort som jag aldrig har gjort, eller gjort allt för sällan..

nää nu är det nog med dravvel..

hihi bara en liten parantes såhär i slutet.. jag gillar blickarna idag på tävlingen, det var nog mer än en som tittade konstigt på min mage, och jaa jag skyddade min bebis från regnet.. men inte en sådan bebis som ni tror!

kärlek.

1 kommentar:

Jennifer sa...

Sv: Jag vet faktiskt inte, ska fundera på saken! :)