lördag 23 maj 2009

strangle me to death

luften försvann helt plötsligt och jag kan inte andas.
jag vet inte vad jag ska säga eller vad jag ska svara.
jag kanske är totalt jävla blåögd..


förstår du inte att det gör ont, jävligt ont?
jag hoppas du inser det snart, cuz it hurts like hell.
ögonen fylls med tårar och jag känner mig bara så jävla vilsen.

imorgon är the Day, jag är rädd och samtidigt hoppas jag väldigt mycket.
förvirrad, förtvivlad och i det här är jag helt ensam och utelämnad..
jag fattar inte hur jag ska orka mig tacka ja om erbjudandet är bra, men samtidigt så förgås jag hårt i dagsläget.

tävlingar idag i vännäs, konstigt väder men roligt att träffa Jaqueline iaf ! :)
många duktiga ryttare och mycket fina bilder.

nu blir det att ut och promenera med ponnyn så hon inte är så obotligt pigg imorgon!
kärlek.

Inga kommentarer: