torsdag 28 maj 2009

en vecka kvar

sen är det baaaaaaaaaal..
taggen idag var inte lite okej, fett nice iaf.
Hejdå Jesper ! (u) haha

ersboda var mitt och emilys hem idag, eller ngt liknanade.

iaf, dagen. skolan var helt okej, slutade fett tidigt hade betygsnack osv
även släppte jag nyheten till Emily, first one to knoe! ;P - tillåt mig att SKRATTA

sen blev det stan, letade klänning, skor, smycken osv..
nu är iaf smycken inhandlade klänning fuck it, samma med skor..!
det blir naket helt enkelt, inga andra valmöjligheter återstår!

Den intresserade på Kiara var och provred idag igen, fick träffa och hantera henne i stallet och runt ikring, se hur hon bor och har det här hemma.. vi for ut på en tur följde med till fots, hjärtat skötte sig bra, jag är stolt! :) förhoppningsvis så kommer Kiara flytta hem till henne om inte allt för lång tid om allting med veterinärbesiktning och liknanade går som planerat!

jag finner inga ord.. kan du bara sluta vara så jävla dum? inser inte du att du själv förstör den lilla relationen vi har, den vi faktiskt byggt upp efter alla tidigare nergångar? det blir ju inte bättre precis.. en ursäkt räcker inte i det här läget, det är flera år för sent.

minus till mig, sover ensam inatt med..! :(

brännbollsyran imorron, bikini eller vad ?;)
kärlek.

Inga kommentarer: