tisdag 26 maj 2009

jobbet

det känns ändå skönt att jag har gjort bort allt vad aktivitetslistor och sisu stöd heter..
det är bara att fylla i de sista två veckorna nästa gång så är allt klart!!
resterande klass sitter förmodligen fortfarande på cykeln på väg till myrbäck där vi ska spendera vår hajk - jag sluter upp med gruppen efter jobbet.. för pengar kan jag verkligen inte tacka nej till i dagsläget!!

håret är färgat och jag känner mig som en riktig PUMA! ;)
ett steg närmare balen/studenten

sitter och väljer om ja ska fara en sväng och kolla klänningar på mariehem eller om jag ska göra det någon annan dag? - torsdag exempelvis?

det blev ju inte bättre för att de jag stöter på säger - men evelina det är klart att du ska ha en hund!! - ursh ursh, den lille rackaren har även förföljt mig i mina drömmar, not cool at all.

nu blir det att skriva listor och kanske börja bygga bana, sen borde jag stoppa ngt i magen!

kärlek.

1 kommentar:

Sandra sa...

Men jag tror inte din mamma bara skulle lämna dig i sticket! eller?
föresten, det finns en kennel här uppe i norr som har en dräktig hund nu! Coldwinds, men det kanske jag sagt redan :S

Iaf, du vet om du vill ha något då ser du till att få det!hehe ;)