lördag 9 maj 2009

vem försöker jag lura?

Sitter här fortfarande iskall efter att ha kollat på fotbollen med cuz.
tänkte, eftersom jag ändå sitter hemma själv kan jag lika gärna försöka göra bort lite skolarbete.
- men vem försöker jag lura?

Jag har tagit fram fakta det jag kan för idrottsmedicinen.
Vad som fattas på PPT till ledarskapen vet jag inte förens jag pratat med min kära kollega.

Satt och började lite smått med EU arbetet, även det ett skämt.! - inse hur mkt hjälp jag kommer måste ta för att ens kunna skriva det där arbetet?!

SUPER lycklig över att vi även fått en EXTRA uppgift på ledarskapen .. !

Vilket betyder
- Samhällskunskap (EU examintion)
- Ledarskap (Marieberg)
- Ledarskap (Intervju)
- Idrott B (Leda en grupp)
- Söka jobb (Studiebesök + rapport)
- Naturkunskap (redovisning)
- Idrottsmedicin (redovisning)

Allt detta ska vara klart innan slutet av Maj
Om det finns någon tapper själ som vill hjälpa mig med mitt skolarbete för pengar så GIVE THE BIATCH A HOLLA!!

Även är jag utan sommarjobb, jävligt roligt när alla andra kommer jobba!!

Jag längtar iaf tills imorron, hoppas du orkar se mig då.. miss u

kärlek.

Inga kommentarer: