fredag 8 maj 2009

ändrade planer

det blir inte alltid som man tänkt sig..
resan blev inte av, varken för mig eller Ali.
Hela gårdagen blev mycket annat än det man först planerat.
men som sagt så går saker och ting inte alltid att styra över.
Jag utnyttjade iaf min lediga dag, hade en riktig lektion (idrott med kondition) och med den förkylning jag har i kroppen vore det bara dumt, så det blev sovmorgon och några timmar i solen.

Nu sitter jag här och väntar på att någon ska komma hem.
Sen borde jag seriöst ta tag att städa på mitt rum - det blev lite stökigt när jag packade.

känner mig snuvig och inte super pigg, men det hör väl våren till?
lyssnade även på Maroon 5 - she will be loved.
gamla fina sommar minnen måste jag säga, den gör en som nöjd.

uppdaterar säkerligen senare idag! :)
kärlek.

Inga kommentarer: