måndag 18 maj 2009

dansföreställningar och annat babbel

Så är helgen över och dansföreställningarna avklarade!
Blandade resultat men nu är terminen över, inget mer dansande på rätt länge.
Sommarkurserna men annars blir det nog väldigt lungt skulle jag tro..
Det känns skönt men samtidigt väldigt konstigt, det är ändå det jag har lagt ner mest tid på veckorna.

Känslan var borta, det saknades verkligen någonting eller någon.. Det var inte bara jag som tänkte på det. Det låg i luften och alla pratade om dig ... Jag vet att det inte går göra ngt åt saken, det är liksom flera veckor för sent, rent av månader. Men jag gjorde det bästa av situationen, kämpade längre än många andra som gav upp, och med facit i hand så känns det ändå helt okej. Till hösten kan jag faktiskt bestämma själv vart jag vill vara, och vad jag vill satsa på!!

Har precis slutat efter min sista lektion idag, redan för 20min sedan, sitter och väntar på att tiden ska gå, har tid i stan klockan 14,00 så jag måste försöka underhålla mig tillsvidare.. FÖRSLAG?

Även var det ju några människor som fick ånjuta mina snygga kläder i helgen, grattis till alla er som fick se en grymt cool tjej på IDUN eller springades på stan.. Jag måste påstå att jag kände mig ganska cool, lite väl flashig på ngt underligt vis, men fett cool och jag gillade uppmärksamheten ;) HA HA. - blir nog min nya stil med lite omstrukturering så blir det nog bra!

Tack Sandra för sällskapet i lördags då jag satt barnvakt för Petter och Jesper. Det var slitet men ändå sådär lagomt chill efter en hel dag med föreställningar. Huset är helt okej måste jag säga ;) och jaa, vad mer ? "Betalningen" var väl också rätt okej, det blir nog att ta sig en jävel !!

Vad mer kan man skriva?
Skolan är ju som den är, nu med EN mindre uppgift klar vilket känns lite skönt.

- PA 100 (inlämning och redovisning) AVKLARAD & INLÄMNAD
- Samhällskunskap (EU examintion) INLÄMNAD
- Ledarskap (Marieberg) AVKLARAD
- Ledarskap (Intervju)
- Idrott B (Leda en grupp)
- Söka jobb (Studiebesök + rapport)
- Naturkunskap (redovisning) AVKLARAD
- Idrottsmedicin (redovisning)

fighting some demons
kärlek.

Inga kommentarer: