söndag 24 maj 2009

provridning

Så var provridningen avklarad!

Kiara skötte sig bra jag visade henne lite samtidigt som jag förklarade för H lite mer kring hästen. Hon frågade lite olika frågor och jag besvarade dem så gott jag kunde.
Därefter satt H upp och provade Kiara en kortare stund.
Av vad jag kunde tyda gillade hon hästen och Kiaras beteende och det var nog en liknande häst hon söker, hon frågade om veterinärbesiktning pris på utrusning och liknanade såå jag hoppas det är ett tecken på att hon är seriöst intresserad då hon även frågade hur fort jag kunde släppa henne..

Vi håller tummarna att hon hör av sig inom de närmsta dagarna och vill ha hästen.
kiara skulle få det bra där och jag skulle känna mig trygg i att lämna vidare henne..

*pustar ut*

sitter och kollar storhästar och försöker hitta min häst, för nu kan det faktiskt bli av.. förhopnningsvis..

kärlek.

Inga kommentarer: