måndag 4 maj 2009

ibland kanske man medför sig tur?

helgen har varit väldigt lugn..
Spenderade alla dygnets timmar hemma, mestadels i soffan eller framför datorn pluggandes..
somnade rekordtidigt på fredagen, redan kring 23 snåret tror jag det var, kändes bäst så. orkade inte spekulera någonting mera, sömnen fick göra sitt och tankarna fick lägga sig ett tag.

Lördag blev det väl inte heller så mycket gjort, plugg hästen en sväng sen jaa, plugg igen eller ? jag minns ärligt inte, när man inte har någonting viktigt att göra förtränger man det gärna..

Fick iaf sällskap sent, men iaf jag fick sällskap till slut!! :) kring 04 - bättre sent än aldrig.
helt underbart att slippa sova själv !!

söndagen blev, oplanerat konstig?
klev ur sängen på tok för sent, där kring 14,15 ..
missade första dansen (vilket kanske var lika bra, då den var jaaa.. för enkel) men jag dansade iaf de andra två för Feyona .. - väldigt annorlunda och jag måste bara påpeka än en gång - VI SAKNAR DIG OTTO.. men det får helt enkelt duga för nu, det finns ingenting att göra åt saken, det är ju bara en föreställning .. jag menar, det finns fler möjligheter att visa sina kunskaper hoppas jag ;)

Jag håller fortfarande tummarna att det på något sätt ska lösa sig med Malmö, det hade varit precis den resan jag behöver göra just nu.. Att sitta hemma en helg till är väl kanske ingen önskedröm, men jaa.. jag håller fan tummar och tår! :) sen vill jag faktiskt leka lite med min kamera och se om tipsen jag fått ger resultat !! :)

nu kurrar magen och jag funderar starkt på att åka hem .. (Slutade 11.30) vilket betyder att jag sitter kvar helt i onödan, Emily jobbar åtminstonde, jag bloggar.. shit vilket teamwork.!

vem försöker jag lura? motivationen är verkligen död, jag orkar inte ens leta lite längre, det känns inte minsta lilla roligt.. det kanske bara inte är meningen?

Inlägget blev typ lite deprimierande, och det var verkligen inte meningen. Jag känner mig inte alls deprimerad, faktiskt !! idag är det ändå en bra dag, så länge jag har min baby i tankarna så är det ingenting jag har att gnälla på !! :)

JO jag kan även berätta att jag har börjat smygstäda mitt skåp på skolan, snart är det öööööver! :D hihi, sola sola sola de sista veckorna i skolan, det är typ mitt mål !

sen är jag fett taggad på tatuering, vad och vart vet jag inte, men jag taggar!

Vi avslutar där och säger:
Peace in the middle East
kärlek.

Inga kommentarer: