fredag 22 maj 2009

studenten?!

suttit och kollat skor och klänningar till studenten..
eller snarare studentskivan..

mamma - du har redan en fin klänning som du kan ha, du har bara användt den en gång..
visst visst man kanske inte ska vara gnällig och ta det man har ibland.. men studenten(kvällen, dagen natten what so ever) händer bara en gång.. och det skulle kännas dumt att vara "vanlig" den kvällen.. right, knappt någon som sätt den.. men fortfarande, det ÄR folk som har sett den..
nää jag blir tokig, jag vill vara sådär galet snygg, för min skull främst.. men för din skull med ...

har kanske hittat en klänning iaf, men frågan är då, hinner den ens komma till sverige, umeå, hem? innan det är dags, för det är ju bara 18dagar kvar, förmodligen är det en chansning.
vilket betyder att jag måste leta ngt här nära, eller ta ngt jag har.. (vilket som ni tidigare läst, inte är ett alternativ)

så jag sitter med en fin klänning på internet, som förmodligen inte hinner komma.. nästa "måste fixa" skor..

jag har hittat massa fina skor, men hur länge pallar man 12cm klackar? och hur användbara är dem senare, jag har ju redan ett par superhöga skor.. dem skulle jag kunna ha, men jag betvivlar mina fötter pallar det.. (sådär onödig information också).. och samma problem som med klänningen, hinner det ens komma hit innan det är dags ? kanske, kanske inte..
måste nog fundera på det där mer än en gång..

nää nu ska jag sluta dela med mig av mina förvirrade tankar och försöka sova..
dock är jag pigg och inte alls redo att krypa isäng i mitt "somriga" rum, men ack så tomma..

måste upp tidigt imorron, frisera ponny linda ben och grejjer..
borde nog vara i stallet kring halv 10 senast..
så sova borde jag verkligen göra..

- hon låter verkligen som precis det vi söker.!
din dotter är väldigt trevlig och sålde in ponnyn direkt.
men tyvärr med allt som är på gång kommer vi inte kunna genomföra något ponnyköp förens till hösten med flytten och allt. jag vill inte behöva säga det eftersom det låter så bra allting. men min man skulle nog inte uppskatta ett djur till att sköta innan allt är klart. så det blir inte förens till hösten det blir aktuellt tyvärr.. det känns jätte tråkigt..
- klart det inte skulle få blir så enkelt. men det hade varit precis det jag sökt efter, och behövt. men men man måste ju alltid lägga ner precis all energi tid och kraft för att i bästa fall lyckas. det hade bara kunnat bli så bra..

for your eyes only
kärlek.

Inga kommentarer: