torsdag 9 april 2009

work work

sitter nu på surf och ska vikariera Mias lektioner (storhäst)
är fan nervös assu :P men det går nog bra..

Iaf, dagen har varit rätt knas, stress som fan men lyckades med typ en bra redovisning..!
supertrött igen, fattar inte vad det är för fel när ajg faktiskt försöker att få bättre sovvanor..
Antar att det inte går att sova själv och sova tryggt :]

Väntar p min kära arbetskamratEmily som ska jobba samtidigt ikväll, hihi ändå roligt :)
nu blir det nog äta lite mat, försöka iaf :) och byta om, det blir nog bra ! :)

känner mig allmänt flummig men ska bespara er den läsningen idag..
Jag vill, jag ska och jag kan ? - something like that..

Fiskarna på taket (lalala)

Kärlek.

6 kommentarer:

Jen sa...

Jaha okej! Hur gammal är du då? :) Om du inte kan tävla, och kanske har börjat växa ur din ponny, så kan det nog vara ganska bra att skaffa en storhäst. :) Ja men absolut, varför inte. :P Har ni tävlat mycket tsm? :) Kram

Sabrina sa...

Hej, måste bara få fråga om du är den evelina från tc i 9an som jag kände? Säkert konstig frågeställning men du var så galet lik en tjej som satt med oss på surf igår! :)

Jen sa...

ja då förstår jag. Så du har utbildat henne själv? :) Vad kul, de fick/ gör jag också med min häst. :) Han är ju en travare, och han har gått på trav innan jag fick honom. Så nu tränar vi dressyr. :) Tråkigt att du måste sälja din ponny, det som är de jobbiga med ponny. Kram

sabrina sa...

Men guuud så olik du är!!
och jag som bara satt där utan att ens hälsa :P

Jen sa...

Ja där ser man. :P VAd är hon för ras? typ en svenska ridponny, lr är hon någon mer typ westernras? Ja lägg gärna ut bilder, ska bli kul att se. :)
Ja, dom har mycket fin trav. :) Älskar Trackens trav. :) Kram

cecilia sa...

Hejsan hejsan (:
Fin blogg här.

Fick syn på din systemkamera på headern, var är det för någon & är du nöjd med den?

glad påsk / ciss