måndag 6 april 2009

framtidsplaner

tänkte börja bli duktig på blogga, eller sådära nångång per dag iaf.
Sen hade jag även tänkt utöka, om någon är sådär duktig på fixa blogg och så, att man har kategorier och kan trycka sig vidare enkelt. typ som en hemsida.
blir det någon häst blir det nog även en hoppblogg är min tanke :) kanske lite roligare att välja när man ska läsa om hästar och när man ska läsa om allt annat som händer!

Satt igår länge länge och letade studentklänning..
Hittade en sådär sockersöt sak som jag fastnade för (även fast den oxå var rosa) utan att tänka på storleken. Men när jag väl började läsa var den så klart för stor, hittade ingen annan färg eller storlek heller på den. Typiskt!

Även så är min baby hemma vilket känns skönt, ska försöka att träffas typ idag om det går ordna. Så himla många saker som ska göras nu på bara några dagar, men jag ska kämpa! snart är det ju faktiskt lov och då kanske man han andas lite och umgås med dem man gillar.
I veckan kommer nog även hästen hem, blandade känslor - jag lägger mitt sista hopp hos dig skruttponny!

Dansen har uppehåll nu två veckor vilket känns ganska skönt, fast jag kommer sakna mördarlektionerna med dawid, och otto såklart.! men det känns skönt att få vila upp kroppen, däremot vet jag inte riktigt vad jag ska göra med all tid som blir över ! :O ska nog försöka stretcha och styrketräna lite, men det är fortfarande korta stunder i jämförelse med typ 10-11h dans varje vecka..!

sitter på skolan nu, Söka jobb kurs, hål sen Natur sen blir det vidare mot dragonskolan och sitta hårmodell :) emelie har tydligen stora planer för mig men det känns spännande och läskigt. hoppas på att håruppsättningen blir nice och korten blir det som är läskigt ! ;)

Kärlek.

2 kommentarer:

ellem sa...

tror det kommer gå asbra. du måste bara bestämma dig. och det är nog faktiskt coolare att äga längst bak. lite mer oväntat och intressant

Sandra sa...

Ja de blev typ det! Alla var typ helt chockade efteråt... sugtävling!
Det gick VÄLDIGT dåligt på poäng, vi fick typ 5.35 elelr nått sånt - KATASTROF! Fast de som vann hade också typ bara runt 5 :S
Om man vill veta motivation till poängen så måste man prata med domarna själv, de säger som inget, om det inte är något speciellt -typ att man fått avdrag för att nån har smycken osv, eller att man fått ett extra poäng för att man har så bra utstrålning osv.
Hehe tackar tackar, tycker också att den blev småcool :) Men jag kanske kan ha den som visningsbild istället... om jag orkar fixa :]

Fan vad kul, det kommer säkert bli bra med din fina hår!