fredag 17 april 2009

lyckad dag

vaknade halv 11..
iväg till surf, dumpat 3 sadlar vilket känns skönt, kanske tjänar man lite kosing ? ;)
tränade små tjejjerna :)

Sen bar det av mot Dialekt och nu är min telefon relkamerad och pengarna har jag fått tillbaka!
YEY blir en ny telefon senast nästa vecka - samsung av något slag. har en i åtanke men det tåls att tänkas på mer än en gång! (just nu känner jag mig rik)

Hem käka och sen blev det shoppingtur med mamma. Händer inte allt för ofta men det är riktigt trevligt och jag hittade mycket nytt och snyggt. Många saker som är inte typiskt Evelina men jag är som ändå kär, tror det blir fett coolt.. - fick dock en stor tanke om att jag måste inhandla skor. Och bygga om min garderob, för allting snyggt måste ju synas.. Nu har jag bara massa tjocktröjjor som tar en onödig massa plats.. måste lösa det där.. Kanske städar jag imorron och kastar ur någon an mina bröders kvarglömda kläder.. it's time to make room!
Precis sådär efter att man shoppat massa kläder, och när personalen är som förtjust i en.. - då känner mig sig riktigt lyckad och jävla snygg.. Då är det inte helt fel att kunna tänka på någon nära, och bli sådär superlycklig att man inte kan sluta le. Underbar och sjukt jävla snygg - thats my guy..

tror det blev kanske 3-4 avsnitt heroes ikväll. hade ju faktiskt inte sett allt, det är bara så jävla bra.. men nu kan jag knappt vänta tills nästa kommer ut.. ska se det sista gossip också innan jag somnar. måste släppa ut hästen tidigt imorgon, funderar på att göra det i nattisarna ;)

SRY att jag inte kan lägga ut bilder på dagens fynd, men det blev en del ! :)
Nu fattas det bara att shoppa lika mkt skoooor ! <3
i think im starting to be a shopoholic!

Kärlek.

1 kommentar:

mems sa...

vågar du ladda ner? :O jag sitter med idrottsmedicinen nu, det är typ huuur mkt som helst och jag har ingen pepp.. jag är bara peppad på pojkvän, fest och hästar just nu.. inte ok :) ska du va på surf på lördagen? vad ska du göra? :)