söndag 19 april 2009

sådär

jag som var duktig på att blogga ett tag, sådär seriöst..
Sen vet jag inte vad som hände ? kanske händer det för lite, så jag inte har ngt att skriva om?
eller så händer det för mkt så att jag inte har tid att blogga? frågan är ju

Bara lugn dag, chill hemma med baby.. :)
Jobbat lite och tjänat lite xtra på kvällen, pengar sitter aldrig fel!

Bror och Elli har även åkt till sjukstugan, vem vet kanske blir jag faster inatt? :D - lycka till

citat från en klok vän.
"Jag kan inte sluta titta på min pojkvän. Han är så himla snygg att det inte går att låta bli.. Försökte beskriva det för honom, berätta hur det kändes.. Men jag är rädd att det blev mission failure. Hur förklarar man såna grejer egentligen? Jag är kass på det iallafall. "

När jag läste det kunde jag verkligen inte mer än att hålla med.. När man känner en såndär påtaglig känsla av lycka.. Vill man som dela med sig, men man får som aldrig till det och kan förklara hur det känns.. Men du är inte ensam min vän.. Vi ska lösa gåtan på ett eller annat sätt;)

Letar och letar, för nu finns det kanske lite hopp ?
Men det måste bli perfekt, ingenting annat kommer att kännas rätt..
Tänker inte kasta mig ut i det stora blå om jag inte vet att någon fångar mig.
Det tål att tänkas på.

Väntar gör en tom säng.
Kärlek.

1 kommentar:

Terese sa...

Min brorsa har praktik i Umeå så han bor hos mig nu fram till sommarlovet :). Skönt att ha någon hos sig.

Haha jag vet inte varför jag fick för mig att vi hade skola imorrn men tur jag inte drog dit imorse iaf ;).

Puss