lördag 18 april 2009

sjuttonde i fjärde

4månader idag med älsklingen :) det är ändå länge, fast allt känns så nytt. spännande och aah, det har gått fort !! helt underbar och den där kittlande känslan finns fortfarande kvar. Firandes lite annorlunda, resterande måste tas igen imorgon ;) i love my baby <3 no one else comes close..


Banchef på surf imorgon ! några få timmar sömn sen är det en heldag på banan! kvällen spenderades med ponnytjejjerna och många förvirrade människor.. Som Åse sa:
Oavsett hur kaos det är på insidan, lyckas vi alltid styra ihop det och utåt sett med bravur.
true that!

min ponny ser ut som ett troll, väntar på lite mer kondis och muskler sen blir det frisering och klippning i mängd så kommer den där snygga hästen fram igen - lite muskler.. men det kommer ;)

jag kan med gott samvete känna att jag valt rätt. jag ångrar inte en enda sekund med dig
kärlek.

2 kommentarer:

cecilia sa...

grattis till er (:
Åh vad kul, är det en dyr system kamera det eller?
Är så himla sugen på att köpa en så jag snart dör! (:

Tackar så mkt (: hade du det bra i påsk ?
kramar

sorry för sent svar!

terese sa...

grattis ;)