onsdag 1 april 2009

wierd

fast man slutar ju aldrig att förvånas i detta sällskap måste jag säga!
iaf så blev det jag (som vanligt) som får ta smällen även fast jag inte är den enda "med brottslingen" i detta drama.. men jaja vi har alla olika åsikter och för att jag ska sova lugnt måste jag åtminstone göra det jag kan...

Och att anta massa saker i onödan är väl dumt. jag står för att jag hade lite bojkottar känsla i söndags, inte för att jag inte står för min sak. utan för att skona de människor som inte alls är berörda (+ att min kropp inte är som den ska, sängliggande som sagt) men det frågar man kanske inte innan man antar saker. samma sak måndag.. fattar egetnligen inte varför jag måste förklara mig. vi har alla olika åsikter och olika sätt att hantera situationer på.. men jaja, gillar dock inte att jag var ensam i situationen (som så många gånger förr)

annars, dagen blev skola 1 timme som tidigare nämnt sömn, och sen träning för favvis flickorna! - ni är så himla duktiga och jag är värsta stolt över att jag får vara med och hjälpa till så gott jag kan !! :)

hästtankarna snurrar ju som sagt, och jaa, hur ska jag klara mig utan ? men hur ska jag orka med.. jag väntar fortfarande på uppbackning från THA FAMAALLYY.. för jag behöver en buffert! såå i need some help out here!

väntar fortfarande på min reklamation på telefonen (1v o 2 dagar) eller ngt sådant, får nog vänta några veckor till!

halva tiden kvar.!
kärlek.

Inga kommentarer: