lördag 11 april 2009

come on and dance

lyckat med maxim ikväll som tydligen hade stängt ? - fattade iaf ingenting.
blev lite cool musik i bilen tills vi gick in på x3m ..

kvällen hade potential som fan, taggade jävel iaf i början!
baby kom och det kändes skönt, fortfarande fanns det mkt som kunde blivit så bra..
Visst ska jag inte vara negativ, men jag orkar verkligen inte.
Allt för honom, trots att du har resultatet redan i hand, jaja orkar inte längre.

Tagga att vakna, plugga eller läsa lite kamera instruktioner för att få grepp om den fina saken.
Sen (förhoppningvis) bär det av mot stugan. - skulle vara skönt att komma bort från allt mysa och bara chilla i mängd. vi får se hur det slutar.

Även nörd som jag är har jag kikat lite snabbt på hästar, hittade en väldigt intressant som råkar stå i Umeå, tänkte slå en pling imorron och höra om det finns möjlighet att provrida? :) - lite hopp börjar tändas, men det finns mycket som hindrar oxå, pengar ponnyn osv. men prova kan man alltid göra, när det är så nära iaf!

förlåt mig för att jag är konstig och inte alltid rättvis.
När allt kommer omkring är du ändå det som betyder allra mest och dig jag tänker på när jag sluter mina ögon. du kommer alltid ha min kärlek.

Kanske inte outfit men aah !


kärlek.

1 kommentar:

Carrolajnen sa...

Vart på krogen?? :)
Jaså, de var som tusan, kul å skaffa storhäst...:) Är ponnyn fortfarande skadad? Eller har vart tils nu??¨

Har precis vart ute med mitt vilddjur, herregud hon är vaken de mest okristliga tider. Amstaff är hon ja, pitbull är ju en annan ras, men hon går nog kansken lite i den typen av hund. Fast mycke mndre å sötare.... :)