tisdag 14 april 2009

duktig eller åtminstonde, ja

Borstade tänderna och tänkte lägga mig i sängen för att prata med baby.
Ändrade planer och här sitter jag nu sådär 1timme + och skriver PA arbete..
Hur det gick till vet jag inte .. men en bilaga är gjord och resultatet påbörjat. Duktig flicka..

Tankarna snurrar som rätt hårt så jag får ingen riktig ro.
Stress, press, måsten och skynda.. URSH

Jag tror iaf jag börjar veta vad jag vill, eller vad jag inte vill.. Ursh vad jag velar, men antingen är det inte rätt just nu. eller rätt alls. Suget är som borta.

Hoppning imorgon för barnen, snälla låt det gå bra, och peppa mig mina små barn!

Nu blir det sängen, hinner kanske sova en stund innan baby ringer.. i hope you DO! ;O
Sen blir det rätt tidig morgon, hästen är ju hemma igen..
älskade hjärtat jag vill dig bara väl, förlåt om du inte förstår mig älskade älskade.

skola, jobb, häst, hund jag blir alldelens snurrig!

kärlek.

Inga kommentarer: