lördag 11 april 2009

This is real

Börjar lite smått med PA arbetet, jag är faktiskt nästan duktig :)

Iaf ringt på hästen och det verkar fin fint ! Ingenting speciellt som jag kan anmärka på egentligen.
Så går allting enligt planerna ska jag provrida på måndag (om det är ledigt i ridhuset)
Ägaren var super trevlig så det kändes väldigt bra

This is me - kan man känna annat än lycka när man lyssnar på låten ?
Och jag tänker lika extra på dig då Ellem, söta du!

Fortsätt med skolarbete ett tag till hade jag tänkt, skriva om det dära som han pekade på.
Sen har jag iaf börjat fin fin då är det bara resultat och diskussionen kvar .. :) och den där filmen..!

Sen blir det att leka med karmeran, fina fina :)

Förlåt om jag lät vrång igår, man tyvärr är jag den som måste berätta för dig. Jag bryr mig och vill bara ditt bästa. <3

Kärlek.

2 kommentarer:

Jen sa...

Vad kul! Hoppas hon kommer till någon duktig ryttare som kanske vill tävla lite och så då. :) Och att hon får det fortsatt bra. :) Det är ju det viktiga. :)

Jaså? Vad kul! :D Vad är det för någon häst då? :) Spännande. :P Kram

Jen sa...

Jaja :) Hur gammal är din ponny då? :)
det lät ju bra! :) Hur mycket utbildat var hon? stod det? :)