torsdag 16 april 2009

framtiden

här sitter man och snackar med någon som verkligen vet vad hon vill - LisaM Grefve.
Plugg till hösten, komvux, läkare psykolog och grejjer själv sitter man här som ett fån.
Framtiden ser mörk ut, misslyckad är precis ordet som ekar i huvuet.
vad händer till hösten?
Sommaren?
vad händer med livet egentligen?
Allting förändras ju för alla precis nu, men själv står man som stilla..
- grattis evelina till en oviss mörk framtid.


F.ö funderar jag starkt på att börja köpa trisslotter och bli rik, min tur verkar ha vänt. vann faktiskt 50spänn på mitt påskäggs lott :) fast det ska ju splittas ;)

Kärlek.

3 kommentarer:

emmy sa...

jag säger bara ENJOY FRAMTIDSÅNGEST gå med i min och TTs klubb. vi panikar tillsammans!

emmy sa...

faktiskt!! dom är rätt lika varann!

Lisa-Marie Grefve sa...

du är så underbart söt ibland evvsan!! btw.. du måste få mig att styra upp min mobbil NUU NUNUNUNU och inte imorgon.. utan nu