torsdag 2 april 2009

ringa ringa

tvåa tvåa tvåa .. eller toa toa toa ?
Äntligen hittade jag låten, slarvade bara igår! :]

Skolan idag var slapp, marieberg med barnen - jag gillar att undervisa små barn!!
sen samhälls på skolan, helt okej - läraren är rolig!

Dansen kändes mkt lättare idag, stämningen har som släppt vilket är jätteskönt :)
Sparade på krafterna och dansade så långt energin fanns på Dawids klass.!
Ellem du får berätta vad du menar, jag tkr jag tog i men tydligen inte..
och jaa jag är liten, men jag blir nog inte längre :( och jag törs inte stå längst fram när det är svårt:]

Nu har jag varit duktig och strechat 30min, jag ska bli vig igen, men det är bara så äckligt. mår alltid så illa när jag stretchar hårt ..

finaste finaste, du är mysig och jag tänker göra mitt bästa för att få tillbaka det som var så bra :)

du har äcklig kontroll som du nog egentligen inte är medveten om ! - men jaaa uppmuntrande ord räcker mer än långt !! :) hihi

Chill framför datorn med (Slamdog millionare i högtalarna)
Sen blir det packa om jag ids, annars får jag göra det imorgon - det blir nog för stressigt..
Duscha ska jag göra ikväll iaf, allt utan min hååår .. fför den är fiiin .. - min hår är fiiin

Så jävla keeff
pyss å kraanm
Lilla Al-Evelito - höhö

kärlek.

1 kommentar:

ellem sa...

men jo, tryck för fan. du kan ju, jag vet att du kan. du vet när man maxar...och sen tar man i lite till. I know you can do it!
och du kan äga när du står längst bak oxå