fredag 10 april 2009

paper plans

snurrar i högtalarna nu - soundtrack till slumdog millionare

finns inte så mkt att skriva idag kanske, väntar spänt på min hoppblogg som kommer upp innom kort där jag kommer skriva om hästarna, hästköp försäljning och sånna saker (så ni som inte är hästintresserade behöver läsa om det jämt) och för att skriva lite mer inriktat kanske :)

boyfriend åkte för ett tag sen och då blir allt så himla tråkigt, men jag hittar nog på ngt nice snart, ska duscha och sådära efter jag har skjutsat mina föräldrar, blir utgång ikväll i think!

kom kom kom, lite närmare :)
kärlek.

2 kommentarer:

Jen sa...

Jaha okej! Vad spännande blandning. ;) Min lillasyrras häst är också från ridland. Du vet hopptränaren.. hm.. Maggan bäckström? Sen såldes hon till en ridskola, och sen köpte vi henne. Hon är också någon sorts korsning, ser ut som de skulle kunna vara tinker i henne. :)

Ja, jag tycker att det är jätte lätt att sitta på Tracken. Han har mycket bra steg, och jag gillar när man känner stegen riktigt. Tycker inte om dom här hästarna som går supermjukt som man knappt känner stegen på.

Carro sa...

Heeej Evve.. Allt är bra med mej, hoppas allt är bra med dej med. Ny häst? Har du gjort dej av med ponnyn? Jag blev med hund i måndags. Helt underbart litet knyte. Har nog aldrig vart lyckigare....