tisdag 7 april 2009

something deep inside

Vaknade i morse och kände verkligen inte för att kliva upp.!
Hur underbart är det inte att slippa sova själv, och vakna och bara njuta av sitt sällskap som ligger och sover så sött ? :)
Iaf har jag dragit mig till skolan, avklarat min reodvisning som faktiskt gick bra, tror han tyckte jag var rätt inläst - men jaa ;) sanningen kanske är en annan än det man visar alla gånger!

Nu är det bara provet i eftermiddag 12.50 kvar vilket känns.. oroväckande. jag hoppas ngt av allt jag har läst fastnat, det känns som att jag har koll. om det inte är sådär komplicerat svårt.

Min mobil vibrerar och Emily vill dricka kaffe , jag kommer snart sötnöt!

Kikat lite på hästar sådär i smyg, jag måste faktiskt lösa det här..
hållbart är det inte, men snart kommer kiara hem iaf och det borde bli bra.
däremot blir det ju himla komplicerat sen :S

Ingen dans nu på två veckor, min kropp behöver vila.
men jag känner mig degig redan nu! - not cool.
ska nog stykreträna och strechta lite så kanske det känns bättre!

KLÄNNINGEN ÄR HÄR:
nu gäller det att ta sig tid och fara dit och prova,det får nog bli imorgon!
jag längtar men hoppas på lite sällskap babe ? <3

nu redovisar ida bb och laden, såå have a nice day!

Kärlek.
--Evelina--

3 kommentarer:

Sandra sa...

Nej det tycker inte vi heller!! Men jaja, det blir alltid såhär, men sen när vi åker på andra ställen får vi typ 7.2 och såna poäng :S

Jo, men domarna springer ju typ iväg, de orkar typ aldrig förklara.
Nepp, man får typ inte ens ha nagellack!! Helt sjukt. Man får asmycket avdrag typ 0.5 poäng eller nått.

Hehe tackar tackar :) Jag vet inte, jag hittade värsta coola bilden bara, så då blev jag lite inspired och så hade jag ju naturligtvis http://designadinblogg.se till hjälp - bästa sidan! men vet inte om den funkar för er med blogspot. Det är det bästa med blogg, man kan som göra vad man vill, det är asenkelt när man väl lärt sig :)
Jag vet, jag blir typ chockad när jag ser på den hehe! :P

Wow! Men du kan ju faktisk vara lite girlie girl ibland, så det var säkert mega-coolt! Har du inga kort, jag vill seeeeeeee jao!

Din hår är säkert jättefin :] Och min hår har volym!!! :O

emelie sa...

Mjaaa.. Hela poängen är att kroppen drivs av fett, det är ens bränsle, därför blir man inte trött om det man får i sig från maten tar slut - man har mer! Jag har så sjukt mycket mer ork :-)

Man har gjort studier och efter en vecka är ens prestationsförmåga sämre men efter fyra (eller var det sex?) veckor så presterar LCHF-ätare bättre än kolhydratsätare, med mer än 20%! Och då är träningen i övrigt oförändrad..

Sandra sa...

jag måste kommentera här för jag kom inte ihgå vad jag skrev haha

ja, det är väldigt stor skillnad!!
Eller hur, fegisar! men det är en domare som brukar vara snäll och säga vad vi kan förbättre o så, men hon var med och tävlade den här gånge.. i laget som förlorade! helt wierd.

Nej just det, den funkar ju bara på blogg...
Ja men förut fattade jag NOLL, men nu kan jag ändå ganska mkt :) Det är som roligt att exprimentera när det blir bra ;D
Men det är säkerrt bra med blogspot också...

Nej kanske inte, men du var säkert jättefin!
Bara jag får se någon gång så blir jag nöjd. Det är ju klart att du inte kan lägga ut det nu om det är hennes arbete osv, men när hon redovisat det? :]

Coolt, synd att jag inte hänger på skolan längre då, då hade jag ju kunnat se.
JA vet inte? :O Typ mirakel. Jag sov. Jag vaknade. Jag hade volym! eller volym och volym, det var volym för att vara mitt hår!