torsdag 2 april 2009

like a brey

jaja, nu har jag gjort mina "efterforskningar" på hästfronten.. - DÖTT
vet att jag pratar om det mkt, men jag måste hitta något att satsa lite energi och tid på.
för det jag försökt med denna termin har ju inte direkt fungerat ngt bra..

ska försöka sova, - lycka till till mig själv..

en del saker måste man få göra på sitt sätt..
med hjälp av detta kanske jag kan få ett avslut och gå vidare.
jag har iaf gjort vad jag kan för mitt samvete och min själs skull..!
nu blir det att ladda om under lovet och se vad som händer därefter..

snälla kan min rygg sluta plåga mig ?

you could be my new suckpipe!

kärlek.

kärlek.

2 kommentarer:

Jennifer sa...

21.30 :)Jaa den var verkligen jättebra!

Anonym sa...

Sluta tönta dig din jävla tönt. Nä men seriöst Evelina, väx upp. Skärp dig. Det är ingen som orkar med dig. Allvarligt ingen