måndag 6 april 2009

STOPP

försöker läsa och läsa men jag fattar ingenting, förstår inte ens vad orden betyder längre.
jag känner mig så fruktansvärt stressad över allt skolarbete som ska in att jag inte kan koncentrera mig alls..

HUR ska jag hinna göra allting som ska in?
TISDAG : Prov Genetik. Redovisning Söka jobb
ONSDAG: Inlämning Idrott B. Redovisning Idrottsmedicin (samt rapport)

inte okej att stressa så här! :(

andas några sekunder sen försöka fortsätta med skolarbetet.
-- Evelina --

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det fungerar super!

Ärligt? Naturlig mat? Hur naturligt är typ pasta eller köttbullar egentligen?
Det är bara dom senaste 40åren som kortrekomendationerna har sett ut som dom ser ut nu.. Och dom kostråden utvecklades tillsammans med bl.a. axa ("8bröd om dagen") och ur en ekonomisk synpunkt - kolhydrater är billigare än högvärdigt protein och är egetnligen inte byggd på någon vetenskaplig grund.

Och mitt svar är inte så aggresivt som det lät nu när jag läste igenom det, haha. Men jaa.. ;-)

Susanna sa...

ja..ta de bara lungt så brukar de som gå bra..