tisdag 7 april 2009

trötter

hemma från jobbet.!
Mina barn är så himla duktiga och det är många som har gjort så himla stora framsteg ! fin tjejjerna. ! Sen att vi har lite tokiga ponnysar hjälper till ibland,och ibland så blir det som det blir.
Inga katastrofer idag , stackars Lingebrandt bara - hoppas du är okej ..!

Jag är iaf supersugen på att skaffa häst, men det kommer kanske!
måste hitta en köpare åt hjärtat först, hur det nu ska gå!

Trött som ett sömlöst barn, även fast jag sov bättre än på längre inatt.. baby love <3
super skönt att ha dig hemma igen.!

nu blir det att skriva Idrotten, eller om jag gör det imorgon ?
Blir nog att krypa i säng snart, skulle sitta fint. jag satsar på innan 12. det borde gå.
fast gärna typ nu ?

hihi eyecandy är aldrig fel, någonting måste vi nästan ha som fyller våra tråkiga skoldagar!
Söthanna fick man springa på flera gånger, du lös upp som en sol gumms! :) hihi

Kärlek.
--Evelina--

5 kommentarer:

Jen sa...

Åh vad kul! En hästblogg till! whiiee!

susanna sa...

följ me ikväll

hanna sa...

ja det var kul o stöts på dig många gånger igår :)

Jen sa...

Jaha jag trodde du hade det.

Jennifer sa...

Sv: Jaa.. hon var verkligen fantastisk. Älskade tokponny!