måndag 27 april 2009

och här sitter man

missade skjutsen imorse.
Ingen skola för Evelinas del..
missade dock bara två lektioner, dessutom börjar jag känna mig sjuk..

försökt plugga idag, tankarna är på annat håll så det är svårt att koncentrera.
Men jag har åtminstone försökt.
Och ska försöka göra ett ryck till innan maten och dansen.
Vilka ska göra provet imorgon, och är det värt att skjuta på det?

Tillbaka till mitt nyttiga liv, jag orkar fan inte sockersug..
Så hädanefter är det vatten och frukt som gäller emellan måltiderna!
Det är ändå mycket godare, och jag blir piggare så jag behöver nog den energi som finns att få.
Dessutom är ju frukt bra vid förkylning. Och vatten är ju alltid bra, sluta med uttorkning fo sho!
Funderar även starkt på att börja med proteintillskott igen, dock kanske det är lite sent påtänkt? förslag..?!

Jag hittar mer motivation för varje dag, det känns skönt..
MUSIK ge mig, måste täcka det mesta, bring it up!!

Kärlek.

1 kommentar:

susanna sa...

om man är förkyld så är de vitlök och ingefära som gäller!