tisdag 30 september 2008

studenten

kanske inte är nära, men det känns närmare nu iaf!
utprovning idag på skolan, sjukt mycket grejjer.
beställning och allting, men OH vad jag taggar! det känns
verkligen som att det inte kan bli bättre, jag längtar.
sen är det min tur, att göra det jag vill..

resan är inte bokad.

hästen var inte - så cool.. välkänd sen tidigare och
det är inte okej, jag vill ha ngt nytt och spännande om jag ska satsa.
men man kanske ska vara realistisk, vänta se vad som händer efter
studenten och lägga saker och ting på hyllan. åtminstone nu..
friheten och lyckan, already gone.

otaggad imorron, trots att jag är ledig, inte okej.
ont i huvudet, känner mig varm och jobbig. plugg till religionen känns
verkligen inte övertaggat, planera om man ska stanna i stan osv osv.

nu blir det sängen, hoppas på lite massage så jag slipper vakna upp och ha
ont, verkligen inte skönt just nu vill jag lova.

kärlek.

Inga kommentarer: