torsdag 25 september 2008

higher then highest

sjukt mkt i skolan, jag vet inte hur länge jag orkar.
ingen som helst vilja att plugga, även fast jag verkligen måste.

dansen var nice, kroppen är trött, sjukaste dansen hitintills.
galet vad kroppen får jobba, men det är skönt.
träningsvärk imorron i hope.

måste hålla ut, provet imorron måste gå bra, måste plugga
mera, sen blir det nästa prov och nästa.. ursh, att det aldrig tar slut.

lycka till med projektet imorron - jag hoppas verkligen du får det !! :)
det förtjänar du, hoppas knäna inte bråkar allt för mycket !

tro inte att du kan behandla mig hursomhelst bara för att det är jobbigt ibland.
jag finns där, men fortsätter skiten komma orkar jag nog inte hur länge som helst.
så, om jag betyder don't treat me this way.

Pump Up the Jam ikväll, skönt att få se på riktigt bra dansare !
en dag, ska det vara jag.

återgår till plugg..

lycka till imorron älsk.

kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kämpa på! Snart är skolan slut! Inte många månader kvar... Sen kommer du att sakna den. Även om du inte tror dt!

Saknar umeå grymt mycket, har bara varit här uppe i ett dygn...

Kramkram