torsdag 11 september 2008

not what i need right now.

Tur man är cool iaf!
skola sen blev de UD rätt tidigt..
Gick igenom nya bitar ur paralized och
fick prova migrate med, (var inte med på slutet dock:/)
Sen blev det Streetjazz och Miss independent.
Och sist Lyriska med Paralized..

Lyckligtvis ? - NOT skadade jag mig i ett försök på en
dubbelpiruett i skor åt rätt håll (den här gången) och vred
och hade mig så knäet och foten är fuckade..

Dansade klart Steetjazzen iaf, och början på Lyriska sen var jag
tvungen att sätta mig, speciellt när alla sa ifrån att det blir värre om jag dansar..
SÅ ont hade jag inte, men skönt vare väl inte direkt..

Iaf nu är jag kurerad med två ipren och någon thailänsk spray ? - tack ! :)
och hoppas på det bästa, jag orkar inte måsta vara borta från dansen en massa..
så vila i stora omgångar nu och sen MÅSTE det vara bra till på onsdag.. MÅSTE


i'll make it through, one way or antother .!

kärlek.

Inga kommentarer: