måndag 22 september 2008

it's hard, but it's gonna be harder

Låg vaken till 03,15 igår natt.
magknip, en kram som vägrade släppa.
vänder, vrider men somnade inte.
vaknade på morgonen kände efter,
värre än när jag skulle somna.
återgick till sovandet - skolan får vänta

plugg hela dagen, och det andra som skulle fixas.
jobbade även en stund hemifrån idag. - pengarna ska rulla in

stan en sväng, hur ska man hitta någonting som verkligen beskriver
allt som har hänt, alla känslor och hur ska man hitta någonting som
beskriver en vänskap så stark, på så kort tid?

SURF, planera lektioner. kollade hoppningen c hade.
kanske får träna nästa Hammar träning om det går lösa.
lektioner imorron, önskehästar.
skruttan, du gör mig verkligen på bättre humör bara genom
att vara sådär gullig.

Hem till Karin in sväng, din familj är så gullig. Det kändes vemodigt
att kliva in och veta att, när jag stänger denna dörr ses vi inte på väldigt länge.
Jag tänker inte skriva allt som jag har tänkt skriva nu, det gör jag på fredag.
så får du läsa det när du är framme. det blir bäst så.
Mys att hinna prata, ställa in sig på ett farväl, lika hemskt varje gång. Trodde det skulle vara lättare den här gången, men så fel jag hade,
jag har redan gått igenom det här en gång, med susanna. trodde det skulle vara lättare när man väl gjort den en gång.
Men nu är det verkligen slutgiltigt, ni åker och jag är kvar. ett jävla år till.
min halsduk luktar gott, jag hoppas jag att den luktar så till jag hälsar på.
gråten i halsen, vi avslutar här idag.

(I'm out of loss)
I can't do right no matter what
(I'm too confused)
I can't think anymore
(Though it's obvious)
I can't live without you

kärlek.

Inga kommentarer: