söndag 14 september 2008

love in my heart

sovmorgon !
sen blev det en sväng på SURF,
snabb kikade på tävlingarna men fyllde i tidsrapporten
för att lönen ska börja rulla in, pengarna kommer bli
välbehövliga när det bär av till NYC!

Dansskolan en sväng, träffade folket, kollade på B1 osv.

Middag med Bästa Karin på Lottas, riktigt riktig trevligt,
ngt som är nytt och som skulle med nöje upprepas fler gånger..
filmkväll hos familjen lindahl, inte alls tokigt !!
Du gör mig verkligen så himla glad, och första gången på länge
känner jag mig hemma. i ditt sällskap känner jag mig trygg!

snabbis på inflyttningfesten för bror och elli, trevligt att hinna
träffas en stund ! :)

nu sömn, imorron slappt. sen börjar veckan igen,
knäet ska bli bra, jag håller verkligen tummarna nu.!

I mina ögon är du verkligen helt perfekt!

kärlek.

Inga kommentarer: