onsdag 24 september 2008

flat

konstig känsla hela dagen,
inte trött, men orkeslös. hell no..
måste kriga, kämpa hela vägen fram! :)
och ja Dawid, vi saknar dig - Otto gör ett bra jobb
men din personlighet har ju som bara du..
så fett létt på, inte den franska versionen..
ladies..

finaste finaste, någonting är fel. du undviker mig
och lämnar mig som om ingenting, ingenting jag tycker om.
jag trodde det var you n' me agains the world?

tror det är plugg stressen som får mig hel knäpp.
men tur det finns människor som smittar av sig, iaf för en stund.

lyriskt är tufft, i kind of like it.
men hiphopen idag var oslagbar, i like ut ruff! ;) G
svenska inlämningen klar, bara provplugg på massagen kvar.

kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey gumman! Du menar väl inte mig med den som har lämnat dig utan att bry mig? För det har jag inte! Fick du mitt sms idag? Love you!