fredag 12 september 2008

maneater

sitter och tänker tillbaka på gamla
sönderspelade låtar och föll för nelly furtados låt.
I like it, måste jag säga :) rätt ballt ändå :P

skolan idag kände jag mig som en krympling, det är verkligen
inte roligt att springa runt i skolan med kryckor, det är
opraktiskt, gör ont och väcker sjukt mycket uppmärksamhet.
inge mer av dom för min del om jag får bestämma !

jag längtar till imorron, det känns lite fånigt att säga såhär men :
när vi inte ses regelbundet så saknar jag dig faktsikt..
och värre kommer det bli - vilket jag verkligen inte längtar till.

avslutning av spiderman filmen nu, blir till att skriv analys nästa vecka.
vilket känns rätt bra med massa anteckningar som jag gjort under lektionerna.
Medicins terminologi är verkligen min nya sovlektion, varkesen jag vill det eller inte.
den är supertråkig och jag fattar ändå inte vad jag ska lära mig, taggar inte prov i det
vill jag lova ! NOG OM SKOLA.

jag vet att det här inte håller i längden, fråga inte ens - för jag har inget svar.
någonting måste göras innan jag bryter sönder det i bitar..

elli och samuel kommer hem ikväll. älskade älskade elsa !! :)
surf imorron en sväng och skriva tidsrapporter för pengarna ska rulla in..

Jag taggar nog New York mer än jag vågar säga egentligen, det känns som att
efter det så kommer mitt liv inte vara desamma, positivt eller negativt det vet jag inte.
men jag taggar till tusen, shopping, karin, lisaM (sara,moa?!) dans och en underbar stad,
det börjar ju bli dax efter så många år sen!!

du finns i mina tankar vareviga sekund.

kärlek.

Inga kommentarer: