onsdag 10 september 2008

down deep

skolan, härdad vid det här laget.. tur det inte blev så länge.
ruschade runt på staden en snabbis, inhandlade blivande bästa vännen .. :)

nu är jag mörk igen! - jag stormtrivs
tack bästaste karin, du är uppskattad till tusen!

dansen gick väl inte super men inte dåligt, kände mig väldigt frånvarande..
dagen har väl kanske inte varit på topp dirr, men det känns alltid helt okej
när du är med mig, jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till..

bästa komentaren hitentills till mig och karin "tjejer, försök att göra det mindre
balettaktigt osvosv" HAHA jag som aldrig tagit en riktigt balettlektion i hela mitt liv,
men vem vet jag kanske är en riktigt talang ;)

koreografin till "den hemska låten" var faktiskt riktigt nice, och kommer nog bli
bättre, men jag kan inte riktigt skippa ångestkänslan över det hela ;)

jag saknar dig, det gör riktigt ont nu. kom hem och gör mig hel!

kärlek.

Inga kommentarer: