onsdag 24 september 2008

nitlott

fick veta igår att psykologin idag (kanske) var inställd.
och rykten brukar ju spridas fort och försökte ta reda på
om det verkligen var så från Idah eller Malin men fick inget svar.
så jag pallrade mig till skolan och såklart , det är igen pyskologi..!
emily dissade och drog till sparven så jag sitter här ensam..
vi har klasstid kring tolv och sen PA arbete som jag inte ens behöver
vara här på !! taggat till tusen.. NOT..

tänkte iaf vara duktig och skriva klart religionen när jag ändå är här,
kan inte riktigt börja plugga ordentligt på massagen heller eftersom det
fattas endel anteckningar, så CON GRATZ till mig..

åker nog hem, behöver ju inte vara i stan förens kring 4 såå jag har ju
ingenting att stanna för egentligen, jobba undan svenskan skulle oxå vara skönt..

ha lite medlidande ! :)

kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad har du som PA-100 arbete ? :-)