söndag 28 september 2008

what's up fat joe ?

dagen har bestått av plugg, eller det var tanken iaf..
minns inte ens om jag började nånongång?
jobbat lite med kursen har jag gjort, försökt lösa US resan.
det tar tid, och är komplicerat, men alla 4 skulle vara toppen !
snälla försök lösa det med era föräldrar !!

blir att fika ngt sen plugga kemi, en stund iaf.. !
i will do it, åtminstone lite !

läskigt att vissa människor känner folk som är bekanta men att man aldrig sett dom förut?
snokade lite på apis :P

kolla kläder imorron är min plan :) vill fixa det mesta nu så jag kan vara nöjd
med det jag åstakommit..
även att jag kunde ha cheap monday s26/34 jag är imponerad!!

kom igen, vad hände med att vara artig iaf?
jävligt knasigt skulle jag säga, ett sms kan man väl ändå svara på?

kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte alls, jag tyckte jag hade fråga och antytt flera gånger men du sa som aldrig något? Jag och Johanna styrde ju typ vid halv fem, hade som "bokat" kvällen till dig?
Hoppas det i ditt inlägg om ett sms var riktat till mej? jag har som inte hört av dig.
KRAM!