lördag 27 september 2008

skoltrött

jagvet att det kanske låter gnälligt.
men sitter här, en lördag kväll och försöker plugga.
så fort jag plockar fram boken och ska börja läsa
känner jag verkligen bara, panik ! ångest ! motivationen
är verkligen helt borta, jag försöker plåga mig igenom,
men det är inte det lättaste..

red pysen idag, tankarna på annat, allt gick bra tills
det blev för jobbigt. men avslutet var helt klart godkänt.
tror minsann lina har gjort sin läxa, han förbättras från varje gång :)
kommer bli tråkigt när ni flyttar!

jag taggar tema fest ! - även om den närmsta inplanerade är typ 2 månader bort.
men jag taggar iaf !! :) då fyller magnus 20år!

träffade finaste malin igår, det var länge sen. men jag trivs i ditt sällskap.
det blir tomt när du åker, men jag ska nog planera in saker så jag klarar mig!

om du ens läser.
du tänker nog inte som jag, men du kan väl åtminstone svara när jag
bara försöker vara snäll ? vill ju att du ska lyckas, för du är grym.

vi hörs knappt, det känns som att vi knappt känner varandra längre,
fast det finns ingen annan som känner mig bättre. allting känns likgiltigt,
hjälp mig att få nyanser, få vara lycklig glad och sprallig. för det är jag ju egentligen.
det är mycket som saknas, och det kan inte vara såhär för alltid. det måste förbättras
till det bättre.

nu blir det styra stretch, jag ska blir awesome, ONE DAY.

kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

det är bara att kämpa. Se ljuset i slutet av tunneln! Och unna dig att vara ledig ibland!