torsdag 2 oktober 2008

womenizer

sjukt passande, utan att nämna några namn ;)

dansen var sisådär, ibland känner jag bara för att
aldrig gå dit, skita i folket och stämningen som inte alls
är okej, åtminstonde inte hela tiden.
jag blev riktigt jävla sur, fyfan.

dansen gick sådär, sen körde jag verkligen järnet.
tog i av alla krafter och verkligen krigade.
krafterna tog slut, sista två blev verkligen pankaka.
söt du är som hjälper iaf:)

dåliga känslan släppte, och jag kunde åka därifrån med
en bra känsla, jag gjorde ngt bra och jag var inte arg.
du är tillbaka, snälla stanna hos mig, för jag behöver dig
precis som du är, förändra ingenting! du gav mig mitt förlorade hopp åter.

blir bara provet imorron på religionen, sen blir det kurerning, dans mys
och kanske lite ompyssling! i missed you

is i magen, resan ska bokas.
nu blir det dusch och sova, upp tidigt packa lite och plugga.

kärlek.

2 kommentarer:

Karin sa...

Hey baby! sluta med isen nu!! är hampus hemma? :) puss

Anonym sa...

alltså, det var väl kanske att ta i.. klart det fortfarande finns problem, fortfarande finns saker jag deppar över. en häst löser ju itne direkt allt.. men det vore verkligen roligt!