onsdag 15 oktober 2008

Cockiness is a plus

slutade tidigt idag, skönt !!
dock dyr parkering, inte hållbart i längden, måste fundera ut ngt nytt..
Dansen funkade väl sådär, varit låg hela dagen, kanske pga av huvudvärk osv osv.
men det gick rätt bra, tills känningarna i knäet börjar, och tån känns av lite då och då.
(typ hela tiden efter jag gör ngt "ansträngande")
Jag orkar inte att min kropp inte ska hålla, lägg av och tagga till vafan..

Förstår inte ens vad som är fel, men det är ju någonting .. och det märks JÄVLIGT tydligt,
men du vet vart jag finns, men jag tänker inte jaga dig.. Det är din tur, dock blir jag väldigt
förvåånad, jag trodde det skulle vara annorlunda efter sommaren, efter våren.. jag kände iaf
att vi kom varandra närmare, att vi betydde för varandra, ömsesidigt liksom.. men jaa jag kanske hade fel..

jag blev verkligen besviken, jag behövde inte höra det där, inte av dig och inte idag..
om du bara visste hur jag kände skulle du aldrig säga så..

Sthlm till helgen och träffa Susanna !! jag längtar verkligen, först och främst för att hooka och sen för att slippa umeå, skiten och allt vad som är justnu.. skolan tar knäcken på mig.. att sitta och prata ut, ha någon att prata om allt med, eller bara sitta.. jag saknar dig så otroligt mycket att jag nästan skulle kunna släppa allt här hemma för att ha dig nära.. du betyder så mycket.

bästa idag var nog ändå ; lisna, wahaap ...YAOO
dock väldigt kortvarig...
jag hör nog inte hemma där

saknar dig babyboo, tack för smset det värmde verkligen, mejlet var jobbigt att läsa. men jag är glad för din skull, verkligen !! din närhet gör mig starkare än någonting annat.. Jag tänker tillbaka på det senaste och håller huvet ovanför vattenytan, jag ska kämpa. jag vill verkligen inte ge upp, dig aldrig, inte utan våld och tvång.. finner inga ord, men jag saknar dig. och vill ha dig nära, jag kommer snart. ska försöka. dock lär jag aldrig vilja åka igen då.. kisses
kärlek

1 kommentar:

Anonym sa...

Tell me what's wrong baby.