måndag 6 oktober 2008

projektarbete

sitter nu här, några dagar senare jagvet.
och skriver på min projektplan. Verklingen ingenting
som är lätt eftersom att det fattas massa material och den
måste ju bli så bra som möjligt, få med alla faktorer och senare
kunna utföra allting som finns med i själva planeringen, eller åtminstonde
försöka, men jag känner mig duktig är uppe vid 1 sida nu och inte klar!!

sen blir det att sitta med psykologin rätt ihärdigt, som ska vara inlämnad på
onsdag, jag missade även hela genomgången, har inga papper eller liknande
mmen det löser sig ! har fått endel uppdateringar av klasskompisar! bra där klassen!!
ska skriva klart den till onsdag, så ddet blir spännande. tur att det inte fanns någon
minimumgräns iaf ! får försöka göra det bästa av det!

fick skönt musik igår som jag lyssnar på, inte alls tokigt. tur jag har någon som håller
mig uppdaterad med ny och bra musik, för själv hinner jag inte alls med.

snart blir det en promenad med mamma i det fina vädret för att senare återgå till pluggandet.

det känns skönt att titta tillbaka på gårdagen och känna, jag har tjänat pengar!! hihi
kärlek.

1 kommentar:

Anonym sa...

vilka uppdateringar? jag känner mig väldigt icke uppdaterad ang det här :)