söndag 12 oktober 2008

Confidence is a must

start to feelin' it yao !
haha.

stormtrivs med alla ny musik, verkligen hur underbart som helst! <3

blandad dag, jobbat en del, tjänar pengar snart ! :)
bara 60min kvar av utbildningen så det är riktigt riktigt nice.

lämnade bort hjärtat idag, det känns väldigt tomt, och ovant..
men hon kommer få det bra där, det vet jag..
dom var så söta tillsammans ! och hjärtat jag kommer och hälsar på,
jag gör det här för ditt eget bästa, för ditt tillfrisknade !!

träffade finaste sofie idag, sjukt egentligen. jag önskar vi hade mer tid
tillsammans, verkligen !!

letat hästar idag igen, jag vill som inte ge upp. jag hoppas fortfarande
trots att jag blir besviken varje gång jag får ett ; hur ska det gå till tänk
på framtiden osv osv. JAG GÖR DET. men samtidigt känns det som att jag
inte kan släppa dethär, jag måste - jag behöver det.. Och börjar jag att ge upp
och gå vidare så får jag alltid svaret ; var inte så drastisk, din tid är inte över, klart det här ska gå lösa osv, så det är svårt.

jag lever fortfarande på utgången i fredags, riktigt jävla roligt var det ! :) och nu är det verkligen inte länge kvar till jag träffar älskade älskade suss!! :* känns konstigt att det är nära nu, jag har fortfarande inte glömt bort dagen med tårar, ont i magen och vårat : Hejdå.. ursh!

dans på onsdag-torsdag det blir nice, bara någon kan kolla upp vilken av dagarna vi har tema skulle det underlätta !!

im gonna do it my way, not yours.!
cuz i got more then you ever can dream of.!

hihi, på rätt bra humör ändå :) någonting inom mig säger, det här är bara början, snart snart kommer mycket falla på plats, det kommer ordna sig och jag växer mig bara starkare..

kärlek.

Inga kommentarer: