fredag 3 oktober 2008

look alike

äntligen är skolveckan över!
massagen idag var underbar :)
även ledig måndag!

hampus är hemma, känns skönt, ngt som
är som det var förut iaf ! slipper man känna
sig totalt bortglömd och inte lika ensam :)
några dagar iaf !

dans onsdag-torsdag kroppen är trött,
träningsverk och öm överallt ! - men I LIKE IT.

fortsättning på hard och avslut på lyriska samt
ny låt och ny känsla (torsdag)

vad har jag gjort, fattar inte varför du bara dissar.
inte direkt så att jag förtjänar det direkt.

karin jag saknar dig jättemycket, hoppas det löser sig med
resorna så att vi kan komma över nyår!

susanna jag är inte långt bort nu, bara två veckor sen hälsar jag
på, hoppas vi kan styra ngt roligt i sthlm !

även fick jag höra att jag är lik Demi Lovato - inte alls fel ;)

kärlek.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att hampe är hemma! pass på att pussas massor... åh.. jag vill också ha massage... säg till när du måste praktisera.. hehe

stor kraam!

Anonym sa...

När vare E.M.D? Har vi missat?

Anonym sa...

fyfan va tur att jag läste din kommentar, hade helt glömt bort att vi är lediga imorgon.. PUH!